Aftellen !!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Miranda Bent - WaarBenJij.nu Aftellen !!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Miranda Bent - WaarBenJij.nu

Aftellen !!!

Door: Mier

Blijf op de hoogte en volg Miranda

11 Augustus 2006 | Nederland, Vlaardingen

Het begint steeds dichter bij te komen! Ik heb net deze weblog actief gemaakt en ga van het weekend mijn reisboekje maken, lekker in de stemming komen. Ik zal tijdens de reis niet al te veel internet hebben, maar waar beschikbaar, laat ik hier wat van me weten!!!
Als je een mailtje wil ontvangen, zodra ik een bericht plaats, voeg jezelf dan toe aan de mailinglijst.
Bij "profiel" heb ik de route vermeld, het bijbehorende kaartje staat bij de foto's.
Nog maar 3 weken!!!

Mier

  • 12 Augustus 2006 - 15:34

    Marieke:

    Hey, leuk man die weblog! :)
    Net nog een afritsbroek gekocht en een beschermhoes voor mijn rugtas, allemaal voor Afrika :).

  • 12 Augustus 2006 - 20:58

    Niek:

    Jéétje, wat professioneel, Mier!

    Leuk hoor!

    Ik kon mezelf niet toevoegen aan de mailinglist. Had jij dat toevallig al gedaan?

  • 14 Augustus 2006 - 11:43

    Job:

    Leuke log hoor, ik ga er ook een maken voor Thailand! Veel plezier op reis!

  • 14 Augustus 2006 - 16:06

    Anne-Marie:

    Voor ons geen afrika dit jaar, maar wel Canada. Op deze manier kunnen we elkaar mooi volgen ! Leuk en gezellig. We tellen samen af. Veel plezier !!!

  • 15 Augustus 2006 - 05:42

    Carla:

    Hallo medereiziger!
    Is wel een goed idee, een weblog. Ik ga ook eens kijken hoe dat werkt.....

  • 15 Augustus 2006 - 07:05

    Alexander:

    Ik zeg PEPPIE header!
    Wel een beetje korrelig!
    Geintje!!!!

  • 15 Augustus 2006 - 07:19

    Marieke:

    Mmmmmm amarula ;-))

  • 15 Augustus 2006 - 11:40

    René:

    Die pasfoto komt geheid niet door de nieuwe paspoortregels!! ;-)

  • 15 Augustus 2006 - 12:46

    Andrea:

    Mier, helemaal kick je site! Snap dat je er trots op bent. Heb trouwens laatst ook amarula gedronken. Erg lekker, geniet maar van je vakantie wij, de thuisblijvers genieten met je mee.

  • 15 Augustus 2006 - 14:26

    Marlouke:

    jeetje leuk, ik ga deze toevoegen tot mijn favorites

  • 15 Augustus 2006 - 17:34

    Louis:

    Hee miertje ziet er super uit hoor. nu kunnen we je reis dus echt van dag tot dag meemaken.gr lo&jo x.

  • 16 Augustus 2006 - 12:37

    Alice:

    Super hoor !! Nu weet ik precies wat dat is een weblog.. en dat voor een internet freak ;-) Ik ga je volgen hoor. Veel voorpret gewenst ! Al xxx

  • 16 Augustus 2006 - 17:52

    Boukje:

    Volgens de foto ben je al helemaal in de vakantiestemming ;-)
    Have fun en ik ben nu al erg benieuwd naar je verhalen en foto's. Uiteraard heb ik mij mailadres toegevoegd.

  • 17 Augustus 2006 - 14:25

    Ineke:

    Wat ziet je weblog er geweldig goed uit! Heb mezelf aan de mailinglijst toegevoegd, kan ik je volgen. Leuk! Geniet ze!!!!!!!!!!

  • 19 Augustus 2006 - 17:01

    Claudia:

    Helemaal geweldig! Maar dat is ook wel aan jou besteed....;-) Heel veel plezier op reis en maak maar lekker veel mee,dan kunnen wij lekker met je meegenieten.xxx

  • 20 Augustus 2006 - 16:37

    Kristel&Jeroen:

    Hoi Miranda!
    We waren al benieuwd wanneer en of je zou vertrekken..Weer met Koning Aap??Lijkt wel weer een super reis te gaan worden als ik naar de beschrijving kijk..
    We zullen je avonturen volgen
    Liefs, Kristel en Jeroen

  • 21 Augustus 2006 - 09:55

    Yvonne:

    Echt super deze Amarula site! Goed gedaan! Ik ben benieuwd naar je Amarula reisverhalen. In ieder geval alvast een waanzinnige Amarula vakantie gewenst. Amarulaaaaahhhhh!!!

  • 23 Augustus 2006 - 13:29

    San:

    toch efe gekeken ;-) mooi hoor! Ik ga je zeker volgen! Jij zet me op die lijst van mail hé? (enne ze kunnen toch via die site je adres niet achterhalen ofzo..even wat moederlijke bezorgdheid hihi tja nu ik jacqueline heb)

  • 23 Augustus 2006 - 17:33

    Pa En Ma:

    Jeetje,wat een boel reacties heb je al gahad.
    Er wordt wel met je mee geleefd.Kus!!!

  • 24 Augustus 2006 - 08:26

    Stefanie:

    Hoi Mier,
    Moest van je moeder effe kijken op mierenzo.
    Als ik je niet meer zie voor je vertrek dan veel plezier en geniet!! Ik wil je wel volgen door Afrika.

  • 24 Augustus 2006 - 08:34

    Ikke:

    Gohh, zit mijn ma nu ook al mensen te "dwingen" op mijn site/weblog te kijken...? ;-) Heb ik het van haar!! :-)

  • 24 Augustus 2006 - 17:39

    Edwin:

    Hoi Miranda,

    Heel veel succes in Afrika. En ik zie je mooie foto's en reisverslag wel weer.

  • 26 Augustus 2006 - 19:45

    Ien:

    Hartstikke goed!!!
    Prachtreis!
    Meid, dat wordt GENIETEN!!!
    Je komt ogen tekort:
    Etosha.....
    Dank je wel dat \'k mag meegenieten!!!

  • 27 Augustus 2006 - 14:42

    Die Andere Zuidelijk Afrika Reizigster ;-):

    Nog maar 3 daagjes werken en 5 nachtjes slapen :D ...

  • 30 Augustus 2006 - 05:55

    Sara:

    Hoi, hele leuke site mier.
    Tot vrijdag!!

  • 31 Augustus 2006 - 14:39

    Robin:

    He miertje,
    Hele fijne vakantie en heel terug komen! Als je terug bent kom je de foto's maar bij ons showen dan kook ik wel een potje voor je. ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Reisomschrijving : http://www.shoestring.nl/www/index.php?m=brochure&selectie1=2&reiscode=GRSSZA Mijn eigen site : http://www.mierenzo.nl/ ROUTE: Zuid Afrika Vr 1 sept: Amsterdam -> Pretroria Za 2 sept: Pretoria --> Kruger NP Zo 3 sept: Kruger NP Ma 4 sept: Kruger NP -> Tshipise Zimbabwe Di 5 sept: Tshipise -> Bulawayo Wo 6 sept: Bulawayo Do 7 sept: Bulawayo -> Victoria Falls Vr 8 sept: Victoria Falls Botswana Za 9 sept: Victoria Falls -> Kasane Zo 10 sept: Kasane -> Maun Ma 11 sept: Okavango Delta Di 12 sept: Okavango Delta Namibië Wo 13 sept: Maun -> Buitepos Do 14 sept: Buitepos -> Waterbergplateau Vr 15 sept: Waterbergplateau-> Etosha NP Za 16 sept: Etosha NP Zo 17 sept: Etosha NP Ma 18 sept: Etosha NP -> Damaraland Di 19 sept: Damaraland -> Swakopmund Wo 20 sept: Swakopmund Do 21 sept: Swakopmund -> Sesriem Vr 22 sept: Sesriem Za 23 sept: Sesriem -> Fish River Canyon Zo 24 sept: Fish River Canyon -> Oranjerivier Zuid Afrika Ma 25 sept: Oranjerivier --> Kaapstad Di 26 sept: Kaapstad Wo 27 sept: Kaapstad Do 28 sept: Kaapstad Vr 29 sept: Kaapstad Za 30 sept: Amsterdam

Actief sinds 11 Aug. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 29722

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: