Tis zover!!!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Miranda Bent - WaarBenJij.nu Tis zover!!!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Miranda Bent - WaarBenJij.nu

Tis zover!!!!

Door: Mier

Blijf op de hoogte en volg Miranda

01 September 2006 | Nederland, Vlaardingen

Thanks voor de berichtjes!!
Ik wil een aantal van jullie wel even geruststellen, deze weblog is zo standaard als standaard kan zijn (http://www.waarbenjij.nu), de enige creativiteit die IK erin gelegd heb, is de header (van eigen foto’s)! Maar dank aan degenen die mij zo digi-kunstig inschatten… ;-)
Ben overigens bang dat wanneer iemand waar ook ter wereld productinformatie zoekt van Amarula hij/zij met Google niet op de site http://www.amarula.com/ terecht komt maar op mijn weblog!! Tja en wat zou die persoon dan denken..? “die Mier gaat helemaal naar Afrika voor de Amarula??!!” Voor het geval dat jullie ook gaan twijfelen, ik heb thuis nog zat flessen staan (Gall&Gall verkoopt het gelukkig ook…), dus ik ga écht voor de beetjes, de landschappen en het basic, maar avontuurlijke leventje!!
Moet zeggen dat ik er wel aan toe ben, want de afgelopen weken waren een beetje raar, aftellen naar de vakantie, maar ook mijn laatste dagen bij LogicaCMG en Heineken. Na 7 jaar ga ik uit dienst en begin ik na de vakantie bij Launch Group. Dit betekent dus ook na 4 jaar écht weg ben bij mijn klant Heineken, iets wat me na al die andere afscheidjes wéér zwaar viel!
Deze week ook een paar gezellige etentjes met als afsluiting vanavond het eten bij “De smaak van Afrika”, een aanradertje!! (http://www.desmaakvanafrika.nl)
En dan deed ik 2 weken terug ook nog een ontdekking in de deelnemerslijst… zie ik daar gewoon Marlie en Geert van vorig jaar in de lijst staan, ik blij verrast en dus gelijk een mail sturen! Nog niets gehoord… zouden zij bij het lezen gelijk maar zijn gaan omboeken?? Ik zie het morgen (of beter straks) wel op Schiphol !! ;-)
Om 7 uur ben ik bij pa en ma. Dan brengen ma en Sara (dank aan haar meester dat ze wat later op school mag komen!) me weg en dan zit ik als het goed is over 9,5 uur
in het vliegtuig!!!!!!!!
Ik hoop dat ik, zodra ik iets te melden heb, ook ergens internet kan vinden, anders tot 30 september!! ;-) ;-)
Liefs,
Mier

  • 01 September 2006 - 06:51

    Doreen:

    hi mier,
    wou nog ff snel een prettige vakantie wensen en geniet er lekker van!xxxdo

  • 01 September 2006 - 13:41

    Ien:

    Nou...'k benijd je niet, ben alleen maar strontjaloers!
    GOEIE REIS!!!!!! :-)

  • 01 September 2006 - 19:47

    A&A:

    Hoi Mier, hopelijk heb je een goede vlucht gehad en kun je de sfeer van Afrika proeven. Doe ze de groeten daar, wij hebben weer heimwee. Maar we mogen niet klagen, zondagavond landen we in Canada. Geniet van de wildlife, de geweldige natuur, de lieve mensen en van de Amarula. Tot op het web. Liefs Angelo & A-M

  • 03 September 2006 - 11:45

    Job:

    Veel plezier Miranda, geniet ervan! Ik moet nog 2 maanden wachten voordat ik ook vertrek! We spreken elkaar!

  • 04 September 2006 - 14:52

    Kristel&Jeroen:

    Wow, wat zijn wij jaloers! Jij zit weer heerlijk in Afrika,wij moeten nog even wachten voordat we vakantie hebben.. Wie weet gaan we ook wel eventjes terug!
    Geniet van de mooie reis en groetjes aan Marlie en Geert!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Reisomschrijving : http://www.shoestring.nl/www/index.php?m=brochure&selectie1=2&reiscode=GRSSZA Mijn eigen site : http://www.mierenzo.nl/ ROUTE: Zuid Afrika Vr 1 sept: Amsterdam -> Pretroria Za 2 sept: Pretoria --> Kruger NP Zo 3 sept: Kruger NP Ma 4 sept: Kruger NP -> Tshipise Zimbabwe Di 5 sept: Tshipise -> Bulawayo Wo 6 sept: Bulawayo Do 7 sept: Bulawayo -> Victoria Falls Vr 8 sept: Victoria Falls Botswana Za 9 sept: Victoria Falls -> Kasane Zo 10 sept: Kasane -> Maun Ma 11 sept: Okavango Delta Di 12 sept: Okavango Delta Namibië Wo 13 sept: Maun -> Buitepos Do 14 sept: Buitepos -> Waterbergplateau Vr 15 sept: Waterbergplateau-> Etosha NP Za 16 sept: Etosha NP Zo 17 sept: Etosha NP Ma 18 sept: Etosha NP -> Damaraland Di 19 sept: Damaraland -> Swakopmund Wo 20 sept: Swakopmund Do 21 sept: Swakopmund -> Sesriem Vr 22 sept: Sesriem Za 23 sept: Sesriem -> Fish River Canyon Zo 24 sept: Fish River Canyon -> Oranjerivier Zuid Afrika Ma 25 sept: Oranjerivier --> Kaapstad Di 26 sept: Kaapstad Wo 27 sept: Kaapstad Do 28 sept: Kaapstad Vr 29 sept: Kaapstad Za 30 sept: Amsterdam

Actief sinds 11 Aug. 2006
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 29721

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: